TRENDID 2024: TEHISINTELLEKTI KLIENDIKOGEMUS

TEHISINTELLEKTI ÄRIMUDELI 4 PÕHIELEMENTI

 Õppige oma klientide ja töötajate kogemuste jaoks juba täna tehisintellekti (AI) ärimudeli loomise nelja põhielementi.  

 

Põhielemendid:
 
1. Saavutage oma tehisintellekti strateegia osas üksmeel
2. Prioriteetide seadmine kasutusstsenaariumi järgi
3. Määrake edunäitajad
4. Näita väärtust

 

 

Teie kliendikogemuse (CX) tehnoloogia täiustamine tehisintellektiga ei ole enam lihtsalt meeldiv täiendus. Rikkeindikaator on oluline, et tagada isikupärastamine ja kontekstipõhine vastavus, mida tarbijad hooldusteenuselt ootavad.
 
Ent isegi kliendikogemuse spetsialistid, kes kasutavad oma klientide ja töötajate kogemuste toetamiseks innukalt tehisintellekti, ei tea alati, millega alustada või kuidas selle väärtust kõige paremini hinnata. Selleks peate järgima kinnitatud MI ärimudeli koostamise metoodikat.
 
Traditsiooniliste tehnoloogiate või lahenduste kasutuselevõtu näide (business case) põhineb tavaliselt lihtsatel näitajatel. Tehisintellekti ärinäide peaks seevastu võtma arvesse tehnoloogia ainulaadseid omadusi, sealhulgas andmesõltuvust, õppimisvõimet ja mõju protsessidele. Arvesse tuleb võtta ka meditsiiniseadmete eetilisi aspekte.

 

Siin on 4 põhielementi, mis annavad näite tehisintellekti ärist klientide ja töötajate kogemustes:

 

1. Saavutage oma tehisintellekti strateegia osas üksmeel

Esimene samm ettevõtja tehisintellekti business case loomisel on konsensuse saavutamine. See algab teie peamiste sidusrühmade vajaduste ja eesmärkide teadvustamisega.
 
Need hõlmavad eesmärke, mis on seotud eeldatava ärikasuga, selliste tegevuskohtadega nagu uue tehnoloogia omandiõiguse kogumaksumus (TCO) ja finantsperspektiividega, nagu tõhususe vähenemine.
 
Samuti on oluline mõista nende sidusrühmade muresid, et te oleksite valmis kõiki vastuväiteid käsitlema. Selle ülevaate saamine hõlbustab suhtlemist ja koostööd, mida on vaja organisatsioonidega suhtlemiseks ja funktsionaalsete meeskondade ühendamiseks ühiste eesmärkide saavutamiseks.
 

2. Prioriteetide seadmine kasutusstsenaariumi järgi

Tehisintellekti kasutamiseks klientide ja töötajate kogemuste toetamiseks on lugematu arv viise. Oluline on mõista, millised kasutusjuhtumid (use case) pakuvad teie organisatsioonile kõige vahetumat väärtust ja millised pikaajalist kasu.
 
Kasutage seda teavet mitte ainult tehisintellektiprojektide tähtsuse järjekorda seadmiseks, vaid ka kiiret võitu toovate pilootprojektide valimiseks. Ja tehke kindlaks, mis annab meeskondadele enesekindlust suuremate projektidega tegelemiseks, et juhtida pikaajalist ümberkujundamist.
 
Planeerige tsentraliseeritud teadmiste keskus, mis pakub asjakohaseid andmeid teie erinevate kasutusjuhtude ja seotud projektide toetamiseks. Samuti peaks see tagama järjepidevuse ja toetama andmete kvaliteedi parandamist.

 

3. Määrake edunäitajad

Tehisintellekti juurutamine võib klientide ja töötajate kogemustele mitmel viisil kasu tuua. Seega tähendab tehisintellekti väärtuse arvutamine selle tulemuste vaatlemist mitmest vaatenurgast.
 
Näiteks võib protsessi, näiteks kõnede kogumise automatiseerimisega säästetud aeg avaldada positiivset mõju üksikute agendi toimivusmõõdikutele. Selle tulemuseks on parem meeskonna tööviljakus ja klientide jaoks lühemad ooteajad.
 
Kuid vahetu kasu vaatamine on alles algus. Kaaluge ka pikaajalisi edunäitajaid. Näiteks tehisintellekti kasutamine mitmete käsitsi tehtavate toimingute automatiseerimiseks, mida agendid tavaliselt iga suhtluse ajal sooritavad, võib kumulatiivselt kaasa tuua nii märkimisväärse jõudluse kasvu, et te ei pea palkama nii palju agente. Ja see hoiab kulud madalal. Lisaks võtke arvesse mitterahalisi eeliseid, nagu klientide ja töötajate rahulolu suurenemine, kuna klientide taotlusi lahendatakse tõhusamalt.

 

4. Näita väärtust

Edunäitajate määratlemisel saate näidata tehisintellekti rakendamise peamisi eeliseid igal prioriteetsel kasutusjuhul. See on oluline, kuid see on vaid lähtepunkt.
 
Kui kombineerite need eelised, et näidata suuremat lühi- ja pikaajalist potentsiaali, loote mõjuva loo tehisintellekti tõelisest väärtusest teie organisatsiooni jaoks. Lisades uuendusi ja pidevat optimeerimist, loote tehisintellekti kasutuselevõtuks veelgi tugevama aluse.
 

Lugege juhendit “Telling the CX transformation story: How to build your business case for AI”, et sukelduda sügavamale tehisintellekti ärijuhtumi metoodika nelja elemendi kohta.

Allikas: Genesys Cup of G edition.

Adventus Solutions koostöös Genesys aitab ettevõtetel juurutada multimeedia kontaktikeskuste platvorme ja tehisintellekti lahendusi. Genesys Cloudi kontaktkeskuse platvormi kohta lisateabe saamiseks otsige tootekirjeldust või võtke meiega ühendust ja aitame hea meelega.

 

Kasulik

| Tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

Vaadake teisi artikleid kontaktkeskuste ja klienditeeninduse kohta

Vaadake rohkem artikleid teemal #Trendid2024

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun