Tehisintellekt tegevuses:

Äritegevuse ja kliendikogemuse revolutsioon

Kuidas tehisintellekt (TI) mõjutab tuleviku töökeskkonda? Selles artiklite kogumikus käsitletakse TI praktilisi rakendusi nii klientide kui ka töötajate kogemustes. Alates TI äristrateegiate väljatöötamisest kontaktikeskustes kuni kliendilojaalsuse suurendamiseni – TI mängib otsustavat rolli.

Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

 

The ABCs of AI: Key terminology for AI in Customer and Employee Experiencehashtagin customer and employee experience

AI in Contact center: 4 key elements of building an AI business case

5 key stages for Building Your Organizational AIhashtag Adoption Framework

Is your Contact Center ready for the Cloud?

 

How can AI improve management and security? 

7 ways to build customer loyalty with AI

Integrating AI into Customer Experience (CX) hashtagTransformation

How Generational Dynamics Are Changing Experiences

 

With AI, the future of Customer Experience (CX) is simplicity

​AI in contact centers is all about frontline employes

3 striking predictions on AI's Customer Experience impact

 

 

 

 

 

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun