Läti kontaktkeskuse klubi külastas Air Baltic

 

Kontaktikeskuse klubi külastas airBaltic, heites pilgu nende suurele kontaktkeskusele, mis pakub igapäevast teenindust klientidele üle kogu maailma seitsmes keeles.
 
Tutvusime kontaktikeskuse spetsialistide pakutavate teenuste mitmekesisusega - alates piletite broneerimisest kuni reisidokumentide, teel abistamise ja hädaolukordade lahendusteni (näiteks lendude hilinemine või tühistamine). Kontaktikeskuste eksperdid mitte ainult ei teavita reisijaid, vaid ka lahendavad selliseid olukordi 🌐✈️
 
Aitäh AirBaltic Kontaktikeskuse juhile Irita Strodele ettevõtte ringkäigu ning kontaktkeskuse toimimise, pakutavate teenuste ja kasutatava Genesysi tehnoloogia, mis aitab hoida kõrget teenindustaset, tutvustamise eest.

 

 

Kohtumise teises osas arutasime olulist teemat - kvaliteedi hindamist kontaktkeskuses. Osalejad jagasid oma kogemusi kriteeriumide ja nende mõõtmise kohta oma kontaktkeskustes.
 
Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ja Latvijas Pasts – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.
 

 

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi koondab Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktikeskuse tehnoloogiaid.

 

Kasulik

Kontaktikeskuse Klubi külastab Citadele banka

Kontaktikeskuse klubi külastab Latvijas Pasts

Kontaktikeskuse klubi külastab ENEFIT

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Vaadake teisi artikleid kontaktkeskuste ja klienditeeninduse kohta

| Genesysi kontaktkeskuse platvorm


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun