Unustamatu kogemus: Kontaktikeskus Klubikülastus LATVIJAS PASTA

 

Kiire pilk:
 
✅ Külastasime Latvijas Pasta kaasaegset pakkide töötlemise ja sorteerimise töökoda.
✅ Tutvusime Posti Kontaktkeskuse eripärade ja uudistega.
✅ Jagasime oma kogemusi töötajate hindamismeetodite ja KPI mõõtmise kohta kontaktkeskustes.
 
 
Latvijas Pasta kontaktkeskus pakub mitmekülgseid klienditeenindusteenuseid, mille motoks on "Aitame kliendil lahendada olukordi postimaailmas!" Näiteks postiteenused, tolliküsimused, finantsteenused, pakiteenus, juriidiline klienditeenindus ja uus "Postimees koju" teenus.

 

 

 

 

 

Ekskursiooni ja esitluse korraldas Latvijas Pasta kontaktkeskuse juhataja Inga Migliniece. Arutelusessioonil jagasid Klubi liikmed oma kogemusi lahendustest kontaktkeskuste töötajate hindamiseks ja KPI-de mõõtmiseks Genesysi kontaktkeskuse platvormi abil.

 

 

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Bigbank, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ja Latvijas Pasts – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

 
 
Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.
 
 

Kasulik

Kontaktikeskuse Klubi külastab airBaltic

Kontaktikeskuse Klubi külastab Citadele banka

Kontaktikeskuse klubi külastab ENEFIT

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Vaadake teisi artikleid kontaktkeskuste ja klienditeeninduse kohta

Genesysi kontaktkeskuse platvorm


All rights reserved. © Adventus Ltd.
See rakendus kasutab küpsiseid, selle rakenduse kasutamist jätkates nõustute meie küpsisepoliitikaga.
Ma nõustun