Suhtluslahendused äriettevõtetele
Digiajastul soovivad ettevõtted tõsta oma konkurentsivõimet, pakkudes samal ajal töötajatele hübriidtöö paindlikkust. Korporatiivne suhtlus on parema koostöö ja klienditeeninduse parandamiseks hädavajalik.
Adventus Solutions pakub ühtseid side- ja koostööplatvorme (UC&C), kontaktikeskuste platvorme, videokonverentsisüsteeme, andmevõrgulahendusi ja lahendusi hübriidtööks, samuti peakomplekte ja telefone.
Kasutage meie digiajastu IT- ja kommunikatsioonilahendusi järgmistes valdkondades:
- Ettevõttesuhtlusvajadused
- Klienditeeninduse lahendused
- Tehisintellekti lahendused klienditeeninduses
Videokonverentsid
Korraldage videosuhtlust kasutades veebiseminare, seminare, tooteesitlusi, konsultatsioone või ärivestlusi. Pakume kaameraid, interaktiivseid ja TV ekraane, kõlareid, mikrofone, kinnitusi, kaableid – mistahes videokonverentsi seadmeid väikestesse, keskmistesse või suurtesse konverentsiruumidesse koos paigaldusega. Loe edasi
Ühendatud kommunikatsioon platvormid (UC & C)
Digiajastul soovivad ettevõtted parandada oma konkurentsivõimet, pakkudes samal ajal töötajatele hübriidtöö paindlikkust. Kas teil on vaja sidelahendust, mis aitab töötajatel teha erinevate seadmete, rakenduste, protsesside ja asukohtade vahel koostööd? Selline töö on palju lihtsam unified communications lahendustega. Loe edasi
LAN / Wi-Fi lahendused & infrastruktuurile
Meie võrgulahendused toetavad teie IT-vajadusi nii praegu kui ka tulevikus - fikseeritud ja chassis LAN lülitid, WLAN-i pöörduspunktid, rakendused, võrgu turvalisuse ja juhtimise vahendid ning arenenud tehnoloogiad võrgu arendamiseks, IoT-ühenduvus (internet of things), võrguühendus. Loe edasi
Kaug - võI hübriidtöö
Kui teie või teie meeskond töötab kaugjuhtimisega, valige oma ettevõttele ja konkreetsetele kasutajatele parim lahendus, kasutage kõige sobivamaid töövahendeid. Loe edasi
Kõrvaklapid ja kõlarid
Hübriidtöö võib olla suhteliselt uus mõiste, kuid see kirjeldab tõsiasja, et töö ei ole koht. See on see, mida te teete. Ja kui kasutate õigeid tehnoloogiaid, võite töötada igal pool. Meie professionaalsete kõrvaklapid ja helilahenduste sari vastavad kõigile teie kaasaegse töökeskkonna suhtlusvajadustele. Valige meie laia valiku juhtmega ja juhtmevabade kõrvaklappide hulgast, mis ühendatakse sujuvalt teie arvuti, sülearvuti, nutitelefoni või tahvelarvutiga. Loe edasi
Kontaktkeskuse lahendused
Kas teie ettevõte saab erinevate kanalite kaudu (kõned, meilid, vestlused jne) palju klientide päringuid? Kontaktikeskuse lahendused võivad aidata ettevõtetel hallata kõiki klientidega seotud suhtlusi ühe multimeedia klienditeenindusplatvormi kaudu, aidates parandada klientide rahulolu ja suurendada äritulu. Loe edasi
Tehisintellekti lahendused klienditeeninduses
Kliendikogemuse tehnoloogia või tehisintellekti (AI) pakkumine on igapäevane. AI on vajalik ja hädavajalik, et tagada isikupärastamine ja kontekstuaalne asjakohasus, mida tarbijad teenustega suhtlemiselt ootavad. MI pakub palju võimalusi kliendikogemuse (CX) ja töötaja kogemuse (EX) kohandamiseks, lihtsustamiseks ja täiustamiseks. Loe edasi