Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

2024-09-08

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Kiire pilk:

✅ Käisime panga Sky Branch kontaktkeskuses töödünaamikaga tutvumas

✅ Testisime panga vestlusrobotit, mis aitab juba klienditeeninduses

✅ Jagasime oma kogemusi KPI-de mõõtmisest kontaktkeskustes ja töötajate motivatsioonisüsteemides kogu panga ulatuses 📈

Citadele panga kontaktkeskus KC pakub klienditeenindusteenust kõikidele pangatoodetele, juhindudes motost "Täna pangast homme võimalusteni!" Siia kuuluvad kaardid, kontod, laenud, liising, kindlustus, säästud, internetipank, mobiilirakendus ja muud teenused.

Kontaktikeskuse juht Andrejs Kolosovs ja analüütik Oksana Ivanova korraldasid ringkäigu ja kontaktkeskuse esitluse. Meile oli hea meel tehisintellektil põhineva vestlusbotiga, mis pakub vastuseid klientide küsimustele. Arutelu käigus jagasid Klubi liikmed oma kogemusi KPI mõõtmise kasutamisest Genesys KC platvormiga ning kontaktkeskustes kasutatavatest ja kavandatavatest tehisintellekti lahendustest.

Üldjoontes andis Citadele pangad külastus põneva sissevaate tuleviku klienditeeninduse suunda, kus tehisintellekti uuendused pole pelgalt tööriist, vaid tegevuse tipptaseme, klientide ja töötajate rahulolu aluseks. Kontaktikeskuse klubi tegevus soodustab kogemuste ja teadmiste vahetust, mis omakorda soodustab pidevat paranemist klienditeeninduse valdkonnas.

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ja Latvijas Pasts – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.

image

Seotud artiklid

image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Tere tulemast meie uuele veebisaidile

Oleme täielikult uuendanud oma veebilehe, lisades kaasaegse disaini, parendatud navigeerimise ja uued funktsioonid – kõik selleks, et muuta kasutamine lihtsamaks ja teabe leidmise kiiremaks.

Loe rohkem
image

Andmesidevõrkude areng: trendid, mis määravad muutused aastaks 2025

Siit saate teada andmesidevõrkude suundumuste kohta: WiFi 7 versus WiFi 6, LAN-trendid 2025, võrguhalduse tulevik – mis juhib tööstuse ümberkujundamist ja tehnoloogilist arengut.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem