Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Läti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit

2024-09-06

Lühiülevaade meie külaskäigust Enefit:

✅ Käisime ringreisil ja tutvusime Enefiti kontaktkeskuse igapäevaeluga.

✅ KPI mõõdikud ja töötajate hindamine kontaktkeskustes - jagasime oma kogemusi kontaktikeskuse klubi liikmesettevõtete kasutatavate metoodikate kohta.

✅ Alustage robotkõnet 15 minutiga – pole probleeme! Testisime seda.

Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni. Enefit Läti kontaktkeskuse klubi juht Imants Podiņš korraldas ringkäigu ja põneva esitluse nii kontaktkeskusest kui ka kasutatud Genesys Cloud platvormist, mis aitab hoida Enefiti klienditeeninduses kõrget teenindustaset.

undefined

Külastuse käigus testisime kohapeal ralli ajal genereeritud ja käivitatud robotkõnet, kasutades Genesys Cloudi teksti kõneks muutmise funktsiooni (text-to-speech). Protsess võtab aega vaid mõned minutid ja stuudiosse tellitud salvestiste ootamist pole enam vaja. Selliseid teatisi saab kasutada nii väljaminevate kui ka sissetulevate kõnede teabe esitamiseks. Kontaktikeskuse töötaja juhib neid lihtsalt ilma IT-kolleegide kaasamiseta.

Tänud Klubi erikülalisele Enefit Grupi klienditeeninduslahenduste eksperdile Kaido Kabral väärtuslike ettepanekute ja Genesys Cloud platvormi demonstreerimise eest, kuidas see aitab optimeerida töötajate hindamist ja KPI mõõtmist. Enefiti kolleegid esitlesid ka kõnede hindamise küsimustikku, mis on integreeritud Genesys Cloud platvormi, hõlbustades meeskonnajuhtide ülesandeid kontaktkeskuse töötajate hindamisel.

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ja Latvijas Pasts – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

undefined

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Seotud artiklid

image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

AI-TÄHESTIK: tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

Avastage 8 kõige sagedamini kasutatavat tehisintellekti tehnoloogiat ja vahendit, et neid kindlalt kasutada ja saavutada konkreetseid mõõdetavaid tulemusi.

Loe rohkem
image

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Genesys Cloud™ platvormi ettevõtte standardiks valimisega on Eesti Energia koondanud oma kontaktkeskused 5 riigist, tagades samas keskkonnasõbralikuma toimimise, vähendades IT-ressursse.

Loe rohkem