Tagasi blogisse
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

2024-11-07

Lühike pilt: 

✅ Külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga.

✅ Jagasime kogemusi seoses KPI mõõtmisega kontaktkeskustes, töötajate motivatsioonimeetoditega ja kontaktkeskuse juhi rolliga koolitajana 📈

Gaasivarustussüsteemi haldurina töötleb GASO sadu kõnesid ja e-kirju päevas, käsitledes tehnilisi küsimusi, korraldades meistrikülastusi ja võttes vastu arvestinäitajaid.

Suur tänu Anda Serge ekskursiooni ja esitluse eest! Saime teada ühendatud ja kogenud GASO meeskonnast ja igakuisest koolitusest, mis säilitab operaatorite kõrgetasemelise pädevuse. Arutelude käigus jagasid klubi liikmed kogemusi KPI mõõtmise kohta Genesys KC platvormiga ning KC juhi rolli tähtsust töötajate psühhoemotsionaalse heaolu tagamisel. Mõned klubi liikmed omandavad juba õpetamisoskusi, et seda abi veelgi kvaliteetsemaks muuta.

Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ja Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.

Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.

Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.

image

Seotud artiklid

image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

AI-TÄHESTIK: tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

Avastage 8 kõige sagedamini kasutatavat tehisintellekti tehnoloogiat ja vahendit, et neid kindlalt kasutada ja saavutada konkreetseid mõõdetavaid tulemusi.

Loe rohkem
image

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Genesys Cloud™ platvormi ettevõtte standardiks valimisega on Eesti Energia koondanud oma kontaktkeskused 5 riigist, tagades samas keskkonnasõbralikuma toimimise, vähendades IT-ressursse.

Loe rohkem
image

Läti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit

Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni.

Loe rohkem