Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde
Lühike pilt:
✅ Külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga.
✅ Jagasime kogemusi seoses KPI mõõtmisega kontaktkeskustes, töötajate motivatsioonimeetoditega ja kontaktkeskuse juhi rolliga koolitajana 📈
Gaasivarustussüsteemi haldurina töötleb GASO sadu kõnesid ja e-kirju päevas, käsitledes tehnilisi küsimusi, korraldades meistrikülastusi ja võttes vastu arvestinäitajaid.
Suur tänu Anda Serge ekskursiooni ja esitluse eest! Saime teada ühendatud ja kogenud GASO meeskonnast ja igakuisest koolitusest, mis säilitab operaatorite kõrgetasemelise pädevuse. Arutelude käigus jagasid klubi liikmed kogemusi KPI mõõtmise kohta Genesys KC platvormiga ning KC juhi rolli tähtsust töötajate psühhoemotsionaalse heaolu tagamisel. Mõned klubi liikmed omandavad juba õpetamisoskusi, et seda abi veelgi kvaliteetsemaks muuta.
Kontaktikeskuse klubi liikmed esindavad airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ja Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – ettevõtteid, mis pakuvad iga päev suurepärast klienditeenindust. Klubi korraldajad - Adventus Solutions - kontaktikeskuse eksperdid, kellel on antud valdkonnas rohkem kui 25-aastane kogemus.
Eksklusiivne Kontaktikeskuse klubi Läti juhtivate ettevõtete kontaktkeskuste juhte. Eesmärgiga luua professionaalne kogukond, kus jagada kogemusi, parandada klienditeeninduse standardeid ja õppida uusimaid kontaktkeskuste tehnoloogiaid.
Kui soovid rohkem teada saada või kontaktikeskuse klubi liikmeks saada, võta meiega ühendust.