Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

2024-09-09

Adventus Solutions korraldas 29. mail Riias koostöös juhtiva kontaktkeskuste tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste professionaalidele. Üritusel osales üle 40 kontaktkeskuste, klienditeeninduse ja IT osakonna juhi Lätist, Leedust ja Eestist.

See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutleda kontaktikeskuse uusimate tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt nagu Regis Mace, Annelie Edling ja Kaido Kabral, ning saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi tõsielulisest kliendiloost!

image

Meie ürituse peamised väljavõtted:

🔶 Kliendilugu: Eesti Energia

Eesti Energia jagas oma edulugu pilvepõhisele kontaktikeskuse platvormile Genesys Cloud üleminekul, kirjeldades üksikasjalikult kasutatud edutegureid ja strateegiaid.

🔶 Kontaktkeskuse pilve teisaldamise eelised

Arutasime pilvepõhiste lahenduste paindlikkust ja kohandatavust tänapäeva dünaamilise keskkonnaga, tuues välja peamised trendid, potentsiaalsed investeeringud ja strateegiad pilvelahendusele lihtsamaks üleminekuks.

image

🔶 Kuidas saab tehisintellekt Sinu klienditeenindust ja keelemudelit parandada

Osalejad õppisid tehisintellekti integreerimisest Genesys Cloudi platvormiga, sealhulgas isikupärastatud klienditeeninduse ennustavat tehisintellekti (predictive AI), virtuaalseid agente (virtual agents) ja tehisintellekti põhinevat optimeerimist tööjõu planeerimiseks (workforce planning).

🔶 Kuidas ühendada front-office ja back-office Genesys Cloud

Kõnelejad esitlesid uut Genesys Cloud töö automatiseerimise funktsionaalsust (work automation), mille eesmärk on vähendada vahet front-office ja back-office toimingute vahel, parandades üldist klientide rahulolu.

image

Aitäh meie põnevatele lektoritele ja aktiivsetele osalejatele!

Olge meie tulevaste sündmuste ja uudistega kursis!

Seotud artiklid

image

Sel aastal tähistasime Adventuse meeskonna 30. juubelit!

Meie meeskond tähistab juubelit! Alates algusest 1994. aastal kuni tänapäevani – täname kliente ja partnereid ühise teekonna eest.

Loe rohkem
image

Kontaktiklubi 1. aastapäev: ideede täis ja väärtuslik aasta!

Kontaktikeskuse Klubi tähistab 1. sünnipäeva! Genesys platvormi uuendustest kuni innovatiivsete kasvustrateegiateni – avastage, kuidas see kogukond aitab täiustada äriprotsesse, edendada tehnoloogia kasutuselevõttu ja parandada KPI-de saavutamist.

Loe rohkem
image

6 taset klientide ja töötajate kogemuste orkestreerimise arengus

Siit saate teada, kuidas tehisintellekt mõjutab klientide ja töötajate kogemuste korraldamist. Artiklis vaadeldakse 6 arengutaset – manuaalsetest protsessidest universaalse automatiseerimiseni –, mis aitavad organisatsioonidel tulevase kasvu jaoks süsteeme, protsesse ja poliitikaid optimeerida.

Loe rohkem
image

Tere tulemast meie uuele veebisaidile

Oleme täielikult uuendanud oma veebilehe, lisades kaasaegse disaini, parendatud navigeerimise ja uued funktsioonid – kõik selleks, et muuta kasutamine lihtsamaks ja teabe leidmise kiiremaks.

Loe rohkem
image

Andmesidevõrkude areng: trendid, mis määravad muutused aastaks 2025

Siit saate teada andmesidevõrkude suundumuste kohta: WiFi 7 versus WiFi 6, LAN-trendid 2025, võrguhalduse tulevik – mis juhib tööstuse ümberkujundamist ja tehnoloogilist arengut.

Loe rohkem
image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem