Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

2024-09-09

Adventus Solutions korraldas 29. mail Riias koostöös juhtiva kontaktkeskuste tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste professionaalidele. Üritusel osales üle 40 kontaktkeskuste, klienditeeninduse ja IT osakonna juhi Lätist, Leedust ja Eestist.

See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutleda kontaktikeskuse uusimate tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt nagu Regis Mace, Annelie Edling ja Kaido Kabral, ning saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi tõsielulisest kliendiloost!

image

Meie ürituse peamised väljavõtted:

🔶 Kliendilugu: Eesti Energia

Eesti Energia jagas oma edulugu pilvepõhisele kontaktikeskuse platvormile Genesys Cloud üleminekul, kirjeldades üksikasjalikult kasutatud edutegureid ja strateegiaid.

🔶 Kontaktkeskuse pilve teisaldamise eelised

Arutasime pilvepõhiste lahenduste paindlikkust ja kohandatavust tänapäeva dünaamilise keskkonnaga, tuues välja peamised trendid, potentsiaalsed investeeringud ja strateegiad pilvelahendusele lihtsamaks üleminekuks.

image

🔶 Kuidas saab tehisintellekt Sinu klienditeenindust ja keelemudelit parandada

Osalejad õppisid tehisintellekti integreerimisest Genesys Cloudi platvormiga, sealhulgas isikupärastatud klienditeeninduse ennustavat tehisintellekti (predictive AI), virtuaalseid agente (virtual agents) ja tehisintellekti põhinevat optimeerimist tööjõu planeerimiseks (workforce planning).

🔶 Kuidas ühendada front-office ja back-office Genesys Cloud

Kõnelejad esitlesid uut Genesys Cloud töö automatiseerimise funktsionaalsust (work automation), mille eesmärk on vähendada vahet front-office ja back-office toimingute vahel, parandades üldist klientide rahulolu.

image

Aitäh meie põnevatele lektoritele ja aktiivsetele osalejatele!

Olge meie tulevaste sündmuste ja uudistega kursis!

Seotud artiklid

image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

AI-TÄHESTIK: tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

Avastage 8 kõige sagedamini kasutatavat tehisintellekti tehnoloogiat ja vahendit, et neid kindlalt kasutada ja saavutada konkreetseid mõõdetavaid tulemusi.

Loe rohkem
image

Kliendilugu: Eesti Energia & Enefit saavutasid pilveteenuste jätkusuutlikkuse

Genesys Cloud™ platvormi ettevõtte standardiks valimisega on Eesti Energia koondanud oma kontaktkeskused 5 riigist, tagades samas keskkonnasõbralikuma toimimise, vähendades IT-ressursse.

Loe rohkem
image

Läti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit

Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni.

Loe rohkem