Tagasi blogisse
image
#Networks
#Trends
#Wi-Fi
#DigitalAge
#Events

Andmevõrgu ümberkujundamine 2024

2023-12-15

IT lihtsustamisest ettevõtte Wi-Fi tipptasemeni

Wi-Fi 6/6e ja tulemas Wi-Fi 7 | LAN-i trendid | Autonoomsed võrgud

18. ja 19. oktoobril pidasime iga-aastaseid veebiseminare "Andmevõrkude ümberkujundamine 2024". Jagasime olulisi arusaamu, kuidas kaasaegne ettevõte saab liikuda IT-tegevuse optimeerimise juurest tõhusa WiFi võrgu loomiseni. See tee nõuab õigeaegset planeerimist, investeeringuid ja pühendumist uusima tehnoloogiaga sammu pidamiseks. Suur tänu meie esinejatele ja enam kui 150 osalejale – Baltikumi IT-professionaalidele!

PEAMISED TULUD & TRENDID 2024:

🌐 2023. aasta ärikeskkond areneb jätkuvalt nii digitaliseerimise, tehisintellekti, virtuaal- ja liitreaalsuse kui ka pilvandmetöötluse suunas. Keskkonna-, sotsiaal- ja juhtimiskriteeriumid (ESG), mida kasutatakse ettevõtte jätkusuutlikkuse ja sotsiaalse mõju hindamiseks, on nüüd äristrateegiates kesksel kohal.

undefined

📶 Wi-Fi pidev areng. Praegu on kesksel kohal WiFi 6 ja 6E, kuid lähitulevikus on juba oodata WiFi 7, mis pakub veelgi suuremat ribalaiust, andmeedastuskiirust ja paremat kasutajakogemust AR/VR (Augmented Reality/Virtual Reality), 4K ja 8K rakendustega. video voogesitus. Uus Wi-Fi 7 standard (802.11be) põhineb eelmisel Wi-Fi 6/6E standardil, millel on

MITU TÄIENDUST:

  • suurem kogu ribalaius
  • suurem andmeedastuskiirus
  • modulatsioonivormingute uuenduslik kasutamine
  • rohkem kasutajaid seadme kohta
  • Wi-Fi 7 sobib ideaalselt erinevateks kasutusjuhtudeks, sealhulgas liitreaalsus/virtuaalreaalsus (AR/VR), 4K ja 8K video voogesitus jne.

Uus Wi-Fi 7 standard ratifitseeritakse eeldatavasti 2024. aastal.

image

📡 Alcatel-Lucent Stellar Wi-Fi lahendus tänu hajutatud juhtimisarhitektuurile välistab (single point of failure) probleemi, võimaldab saavutada paremat skaleeritavust ja vähendab pakettide viivitust võrgus. Võrguhaldusplatvorm OmniVista 2500 pakub LAN-ide, WLAN-ide, kasutajate, asjade Interneti-seadmete ja rakenduste ühtset haldust.

undefined

🔴 Trendid LAN-võrkudes viitavad nii väljakutsetele kui ka võimalustele. Peamisteks IT väljakutseteks on vajadus tagada võrgu täielik jälgimine (visibility), ressursipiirangutega arvestamine ja pidev kulude vähendamine. Võrgu edukas moderniseerimine vähendab omakorda võrgutõrgete arvu, suurendab kasutajate rahulolu ja pakub lihtsat võrguhaldust, kombineerides LAN ja WLAN segmente.

🔌 Võrgu virtualiseerimine (VV) võib ühendada mitu füüsilist võrku üheks virtuaalseks võrguks ning jagada ka ühe füüsilise võrgu eraldi, sõltumatuteks virtuaalvõrkudeks. Teler optimeerib füüsiliste ressursside kasutamist, võimaldades mitmel virtuaalsel võrgul jagada sama infrastruktuuri, mis võimaldab kulusid kokku hoida ja ressursse paremini kasutada. Samuti parandavad turvalisust ja privaatsust üksteisest eraldatud virtuaalsed võrgud. Virtualiseerimine võimaldab tegevusressursside skaleeritavust ja võimaldab neid dünaamiliselt jaotada vastavalt muutuvatele nõuetele.

undefined

🤖 Autonoomsed võrgud on kontseptsioon, mis näeb ette kõrge automatiseerituse ja isejuhtimisega võrkude kasutamist. Need võrgud kasutavad arenenud tehnoloogiaid, nagu tehisintellekt (AI), masinõpe ja nutikad algoritmid, et täita erinevaid võrguülesandeid ilma võrguadministraatorite pideva käsitsi sekkumiseta. Autonoomsete võrkude eesmärk on parandada võrgu tõhusust, töökindlust ja paindlikkust ning vähendada võrguadministraatorite töökoormust. Autonoomse võrgu abil saavad IT-juhid nüüd suunata oma tähelepanu ettevõttele, selle asemel et ehitada ja hallata oma taristut, näiteks vähendada IT töökoormust, parandada kasutajakogemust ja tagada missioonikriitilised toimingud (mission-critical operations).

undefined

Veebiseminarid "Andmevõrgu ümberkujundamine 2024" on Adventus Solutionsi ja Alcatel-Lucent Enterprise'i iga-aastane üritus andmevõrkude pidevalt muutuvast maailmast, transformatsioonist, tehnoloogilisest kohandamisest, võrgu tõhususe suurendamisest ja turvaprobleemidest.

undefined

Adventus Solutions Alcatel-Lucenti usaldusväärne partner Baltikumis juba üle 25 aasta – on valmis aitama väikeste investeeringute ja minimaalse finantsriskiga üle minna uutele Wi-Fi standarditele; teostada võrgu virtualiseerimist, juurutada võrguhaldust. 💼🔝 Samuti:

Kuidas Adventus Solutions saab aidata teid andmevõrgu projektidega:

  • Meil on ainulaadsed teadmised andmevõrgu lahenduste ja arhitektuuri vallas
  • Aidake spetsifikatsioonide väljatöötamisel nii andmevõrgu- kui ka kõnelahenduste ja haldustaotluste jaoks
  • Konkurentsivõimelised hinnad, tehingute registreerimine tootja kodulehel
  • Testimine enne ostmist
  • Tootja garantii toodetele

Kas teil on küsimus, millega saame aidata? Küsige tasuta konsultatsiooni ja meie spetsialistid võtavad teiega ühendust, et arutada üksikasju.

Seotud artiklid

image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Wi-Fi 7 (802.11be) - kõik, mida peate teadma uue Wi-Fi 7 standardi kohta

Olge valmis suureks kiiruse suurendamiseks Wi-Fi 7 abil – me räägime 4,8 korda kiiremast kui Wi-Fi 6 ja 13 korda kiiremast kui Wi-Fi 5!

Loe rohkem
image

Kas teie ettevõtte ärisuhtlus- ja koostöölahendused on turvalised?

Kuna ettevõtted lähevad üle digitehnoloogiatele ja toetavad kaugtööd, on äärmiselt oluline mitte ignoreerida küberturvalisuse riske

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

Läti Kontaktkeskuste Klubi põnev külaskäik Enefit

Enefit kontaktkeskus pakub laia valikut teenuseid alates arvetaotluste menetlemisest kuni lepingu pikendamise, elektri- ja päikesepaneelide küsimusteni.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskus Klubikülastus Latvijas pasta

Latvijas Pasta kontaktkeskus pakub mitmekülgseid klienditeenindusteenuseid, mille motoks on "Aitame kliendil lahendada olukordi postimaailmas!"

Loe rohkem