Tagasi blogisse
image
#ContactCenters
#CX
#DigitalAge

Kuidas kõnetada digiajastu klienti?

2024-04-16

BiSMART Forum 2016 | RIIA

Elame ajal, mil suhtlemine on muutumas digitaalseks. Ka kliendid eelistavad üha enam suhelda ettevõttega sotsiaalvõrgustike, mobiilirakenduste, jututubade ja e-posti teel, muutunud on ostuharjumused – eelistatakse veebipoode. Et mitte kaotada oma positsiooni või vastupidi – võita uusi kliente, peavad ettevõtted mõtlema ja tähelepanelikult jälgima oma klientide harjumuste muutumist. Veelgi enam – tuleb muutuda ka ise, et rääkida oma klientidega sellises keeles, millest nad aru saavad, ning kanalites, mida nad kasutavad.

Seetõttu pakkus platvormi BiSMART partner, IT- ja sidetehnoloogia lahenduste ettevõte Adventus Solutions üritusel BiSMART Forum 24.11.2016 välja aktuaalse teema: digiajastu kliendi kaasamine (Customer engagement in Digital World). Sellest kõneleb ka maailma juhtiva paljukanalise kliendikommunikatsiooni ja kliendikeskuste lahenduste väljatöötamisega tegeleva ettevõtte Genesys digikanalite strateegiline ärijuht Richard McCrossan.

„Digitehnoloogiad on muutnud seda, kuidas kliendid soovivad ettevõttega suhelda, seetõttu on minu peaeesmärk aidata ettevõtete juhtidel mõista, kuidas nad saavad rahuldada nõudliku digitaalse kliendi vajadusi. Samuti soovin rääkida olulisematest asjadest ja tähtsamatest sammudest, mida tuleb teha selleks, et ettevõte jõuaks võimalikult tõhusalt digitaalse kliendini. Arvan, et see teema on aktuaalne iga suurusega ja valdkonna ettevõtte müügi, turunduse, äriarenduse või klientide lojaalsuse eest vastutavatele juhtidele,“ leiab Richard.

Eksperdi sõnul on üks esimesi samme digiajastu kliendi kaasamisel selliste sidekanalite tagamine, mida soovib kasutada ettevõtte klient – mobiilseadmed, veebisait, suhtlusvõrgustikud, asjade internet ja nii edasi.

„Kõige olulisem on pidada neis kanalites kinni süstemaatilisusest ja et need ei oleks üksteisega vastuolus. See tähendab, et ka töötajatele peab olema kättesaadav mugav ja ühtne platvorm, mille kaudu juhtida kõiki neid kanaleid, mis võimaldab reaalajas kliendiga isikustatult suhelda ja aitab otsuste vastuvõtmisel,“ selgitab McCrossan.

McCrossan lisab ka, et ettevõtte digitaalse ümberkujundamise oluline osa on selliste platvormide loomine, mis tagavad märkamatu ülemineku automaatsetelt protsessidelt iseteenindusele ning võimaluse kõnetada ostjat ennetavalt sel hetkel, kui tal on tekkinud vajadus.

Kutsume üles vaatama väikest näidet – lahendust, mille Genesys on loonud ühele maailma sidevaldkonna suurettevõttele: Vodafone https://www.youtube.com/watch?v=rTYlhxCuAOk.

Lähema teabe saamiseks palume vaadata BiSMART Forum 2016 siin asuvaid materjale http://bismart.lv/en/event-archive/bismart-forum-65.

Seotud artiklid

image

Kontaktkeskuseklubi visiit GASO juurde

Lühike visiit GASO juurde: külastasime GASO klienditeeninduse ja hädaabiteenistuse 24/7 kontaktpunkte, et tutvuda nende tööga. Jagasime kogemusi Teadusuuringute Ühiskeskuse kontaktpunktide KPI mõõtmise, töötajate motivatsioonimeetodite ja kontaktkeskuse juhirolli kohta koolitajana.

Loe rohkem
image

Tehisintellekt tegevuses

Kuidas tehisintellekt mõjutab tuleviku töökeskkonda? Saage teada, kuidas TI optimeerib andmete haldamist, tugevdab turvalisust ja muudab kasutajakogemust, muutes protsessid lihtsamaks ja tõhusamaks.

Loe rohkem
image

Wi-Fi 7 (802.11be) - kõik, mida peate teadma uue Wi-Fi 7 standardi kohta

Olge valmis suureks kiiruse suurendamiseks Wi-Fi 7 abil – me räägime 4,8 korda kiiremast kui Wi-Fi 6 ja 13 korda kiiremast kui Wi-Fi 5!

Loe rohkem
image

Kas teie ettevõtte ärisuhtlus- ja koostöölahendused on turvalised?

Kuna ettevõtted lähevad üle digitehnoloogiatele ja toetavad kaugtööd, on äärmiselt oluline mitte ignoreerida küberturvalisuse riske

Loe rohkem
image

Kohalikust kontaktkeskusest pilvekeskusele ülemineku tehnilised aspektid

Kõikide tööstusharude ettevõtted liiguvad pilvepõhisesse kontaktkeskusesse. Vaatame 6 kõige olulisemat aspekti, mida pilvepõhisesse kontaktikeskusesse üleminekul arvestada.

Loe rohkem
image

Ülevaade üritusest: "Kliendikogemus – mida pead teadma aastal 2024!"

Adventus Solutions korraldas koostöös tootja Genesysega eksklusiivse ürituse kontaktkeskuste juhtidele. See oli suurepärane võimalus valdkonna professionaalidele kohtuda, arutada uusimate kontaktkeskuste tehnoloogiate üle, õppida valdkonna liidritelt ja saada inspiratsiooni Eesti Energia/ENEFITi kliendiloost.

Loe rohkem
image

Kontaktikeskuse Klubi külastus Citadele panka

Hiljuti oli Kontaktikeskuse klubi liikmetel võimalus külastada Citadele panga Sky Branch kontaktkeskust, et saada põhjalik ülevaade oma igapäevategevusest. Külastus andis võimaluse tutvuda nende klienditeeninduslahendustega, sealhulgas efektiivse tehisintellektist juhitava vestlusbotiga, mis on juba panga kodulehele integreeritud.

Loe rohkem
image

AI-TÄHESTIK: tehisintellekti terminoloogia kontaktkeskuste jaoks. 8 kõige sagedamini kasutatavat tehnoloogiat

Avastage 8 kõige sagedamini kasutatavat tehisintellekti tehnoloogiat ja vahendit, et neid kindlalt kasutada ja saavutada konkreetseid mõõdetavaid tulemusi.

Loe rohkem